BLOG PRAWNICZY OD KUCHNI – KILKA PYTAŃ DO MECENASA LESZKA BLOCHA

Profesjonalne teksty o prawie na blogi dla prawników

BLOG PRAWNICZY OD KUCHNI – KILKA PYTAŃ DO MECENASA LESZKA BLOCHA

Nie sztuką jest „mieć” bloga. Sztuką jest rzetelnie i konsekwentnie go prowadzić. Dokładnie tak jak to robi mecenas Leszek Bloch, który od lipca 2015 roku (5 urodziny!) prowadzi swój blog prawniczy Leszek Bloch – po stronie wierzyciela.

Na blog prawniczy „Po stronie wierzyciela” zdecydowanie warto zwrócić uwagę.

Dlaczego?

Przede wszystkim jest świetnie napisany i czyta się go z prawdziwą przyjemnością (pomimo, że prowadzony jest wokół niezbyt „pasjonującej” tematyki, jaką jest windykacja). Z drugiej strony dochodzenie należności to jeden z najczęstszych problemów, z jakimi zmagają się przedsiębiorcy. To wszystko razem, w połączeniu z konsekwencją Pana Mecenasa powoduje, że blog od lat utrzymuje się wśród najczęściej odwiedzanych blogów o tematyce dochodzenia roszczeń, odzyskiwania należności i egzekucji.

Nas interesowało przede wszystkim to ile czasu mecenas Bloch poświęca na pisanie artykułów oraz jaką przyjął strategię.

1. Ile czasu w tygodniu poświęca Pan na bloga?

Napisanie artykułu na bloga zajmuje mi około 2-4 godziny. Niestety z powodu wielu zajęć, zaniedbuję ostatnio pisanie.

2. Jak często publikuje Pan wpisy na blogu?

Początkowo pisałem co 2 –3 dni. Później raz na tydzień. Obecnie z braku czasu, piszę nieregularnie (średnio 1-4 razy w miesiącu).

3. Ile razy w tygodniu publikuje Pan posty w mediach społecznościowych?

Nie publikuję wpisów w mediach społecznościowych. Piszę jedynie na blogu.

4. Czy ustalił Pan na początku strategię prowadzenia bloga prawniczego (dla kogo będzie i o czym będzie)?

Nie ustalałem strategii, ale od początku miałem zamiar pisać o tym na czym się znam. Ponieważ głównym problemem moich klientów jest brak zapłaty ze strony kontrahentów – to właśnie te kwestie są najczęściej obecne w mojej praktyce i o tym głównie piszę.

5. Czy posiada Pan wiedzę z zakresu marketingu internetowego (czy uczestniczył Pan w szkoleniach lub kursach z tego zakresu)?

Nie.

6. Czy współpracuje Pan z specjalistami od SEO i pozycjonowania?

Nie.

7. Proszę opisać jakie korzyści dostrzega Pan dla siebie lub swojej Kancelarii z prowadzenia bloga?

Dostrzegam korzyści wizerunkowe.

Przypominamy, że do tej pory informacji na temat kulis prowadzenia bloga prawniczego udzielili nam:

Zapraszamy!

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *